Od trzynastu lat cykl Business Cup gromadzi wokół pasji tenisowej właścicieli i członków managementu firm, czyniąc tę sportową inicjatywę najważniejszym tego typu wydarzeniem tenisowym w Polsce. W największych centrach biznesowych Polski, sympatycy tenisa przybywają na jeden dzień, aby rywalizować na korcie, spotkać się i wymienić opiniami w unikalnej atmosferze. Łącznie, na przestrzeni lat, w Business Cup wzięło udział ponad 900 osób.
Wszystkie regionalne edycje turniejów rozgrywane są w systemie grupowych gier deblowych. Od dwóch lat ważną, rozwijającą się kategorią jest Pro-Am z udziałem byłych polskich zawodowych tenisistów.
Kameralna atmosfera, zaufanie uczestników, profesjonalna organizacja – te elementy tworzą doskonałe warunki do nawiązywania biznesowych kontaktów i budowania relacji pomiędzy uczestnikami imprez Business Cup i ich partnerami.
Ponad trzynaście lat tradycji efektywnego networkingu powoduje, że ten element jest kluczową korzyścią marketingową oferowaną partnerom imprez. Blisko trzydzieści efektywnych rozmów przeprowadzanych każdorazowo na imprezie tworzy dla firm sponsorujących realną wartość biznesową przeliczoną na wymierne korzyści.
Przez ostatnie lata zaufały nam między innymi następujące marki: Bank BNP Paribas, FedEx, Komputronik, Brother, Pramerica, Aviva, Lexus, Mazda.
Rywalizacja sportowa i emocje z nią związane są istotnymi elementami każdej imprezy sportowej. W organizacji cyklu Business Cup równie ważny jest aspekt towarzyski.
Program regionalnych edycji tworzy doskonałe warunki do spotkania przedstawicieli lokalnego biznesu i prowadzenia interesujących rozmów. Przygotowany system gier grupowych nie eliminuje, tylko daje szansę uczestnictwa w turnieju na różnych poziomach tenisowego zaawansowania.
Każda edycja turnieju rozpoczyna się od wspólnej kawy. Dodatkowe konkursy dla uczestników, degustacje, występy muzyczne tworzą ważne tło i wpływają na atmosferę eventów.